foto Jonas Paulsson

lördag 27 februari 2010

det e lite kallt men ändå perfekt....
hank på väg att dra lite i off-fingers... middle crack... reservoir wall

the dudes, kanadicker som lär ses igen i sommar. bra män utan tanke på morgondagen ( vilket kan iofs va lite frustrerande)
händer efter några veckor. inte så illa?

har haft en fantastisk vecka, massa lek i bergen och gott snack vid eldarna. frihet som e svår att slå. har släppt min prestationsångest som verkar förvärvad. märkligt. ibland e det ju bra iofs, det kanske händer saker men ofta e det otroligt hämmande. märkligt när man går inför ett problem med tanken på att det är okej att missa men då man missar e det inte okej. va e grejen liksom...

nu e det nytt, fräscht blod som forsar i ådrorna. jag är inte rädd längre!!!



reseroir wall, left crack, middle, right crack. så sjukt bra dag, gick upp i gyttja avslutade under månsken efter att solen värmt hela dagen. snö täckt men torrt, sjuka kontraster.
gjorde ett spyfärdigt försök på optimator igen, bästa leden jag testat men för svår för mig. mentalt jobbigt att testa då jag vet att det e brottning från första movet.
sista leden denna resa blev international affair, onsight. det va kul, flöt faktiskt ganska bra.

nu e jag på motel igen och har ätit zaks pizzabuffe. "start of slow, go go go, start of fast, you never last"

boulder colorado imorrn, blir kul. en dam ska hämta mig på bussterminalen. kan funka hur som helst...

hank e däckad i queensize bed med tv.

5 kommentarer:

  1. Mikael Alex
    Gott att höra att också detta projekt i ditt liv föll väl ut. Du lyckas förena det svåra med det lätta, det hårda med det mjuka, det kalla med det varma, det nära med det distanserade. Du lever efter dialektikens lagar, son!

    SvaraRadera
  2. Live the dream!
    /blixten och he-man

    SvaraRadera
  3. Kom igen bara, inga problem!

    SvaraRadera
  4. oxy. tar du val hand om maskarna? kommer aldrig kunna skypa med dessa internetforhollanden, men vi kan bli penpals, like in the olden days. xoxo. GG?

    SvaraRadera
  5. Jag hittade dig på nätet tillslut Oskar, gytt att hänga med och se vad du göra med träningstimmarna. Hade

    SvaraRadera