foto Jonas Paulsson

söndag 17 januari 2010

aaaha!

nu e man liksom inne i skiten. har alltid haft ett litet förakt mot er bloggare och facebookare men har mognat nu! =) e liksom en god bekräftelse på att man finns och att man har någon som allafall i etern saknar en när man är borta.

det e väl meningen???

nu i förrgår började min "semester" i 8 månader. ska till boulder, colorado för att va på ett lab litegrann och mäta och väga maskar. låter nog lika roligt som det e men det e i tre månader och kan nog bli lite godigt trots allt. min fascination av americos e ju stor, har alltid velat gå in till någon james, carol eller susan som jobbar där på coffeshoppet på hörnet som frågar då man stiger in genom dörren "morning oskar, the usual?"

blir där i tre månader och sen blir det förståss lite bergsbestigning i typ 3 månader osso.

1 kommentar:

  1. Okej Oskar, om jag ska läsa din blogg så förväntar jag mig fina bilder varje vecka och kanske till och med någon lite videosnutt då och då. Inte för att stressa dig men konkurrensen inom bloggandet har hårdnat och som du säkert vet så tävlar du ju mot folk som cafeclimb vad gäller mediautrymme.

    Hursomhelst så ser jag fram emot ditt bloggande och önskar dig lycka till!

    //Martin

    SvaraRadera